dilluns, 8 de març del 2010

HEM SEMBRAT RAVES





5 comentaris:

  1. em sembrat tres tipus de raves sofia

    ResponElimina
  2. Em sambrat rabes a lort i a sigut molt dibartit i tambe em sambrat patatas amb els companys de las dos clases de trasor i mancala.Elena

    ResponElimina
  3. algunas parsonas astaban ascian. ala nostra ascola al frutuos galaver tot alcam de fotbol astaba tot nabat.nababa tan que al gunas parsonas ban tindra que durmi al cotxa al metru i al tren.

    ResponElimina
  4. el dia que va nevar els de tresor ban plantar patates
    i daqui uns cuans dies uban nar a mirar el hort i lla
    abien crescut.



    violeta masvidal rio.

    ResponElimina
  5. El dia que va nava la Erola i jo quan encara estava
    na-ban em fet una canso que parlava que nabes tot el
    dia.


    natalia

    ResponElimina